Nuffnang

Wednesday, June 4, 2014

Tahniah @cmlimguaneng Cukai Baru Kepada Pelancong Bermula Jun 2014 Bermula dengan Jayanya @buletintv3 @501awani @UMonline @bharianmy



bermula 1 Jun 2014 , kerajaan DAP di Pulau Pinang akan mengenakan caj atau cukai tambahan sebanyak RM2 dan RM3 untuk setiap bilik kepada mana-mana pihak termasuk pelancong yang menginap di hotel-hotel sekitar negeri ini.

Tahniah Kepada Kerajaan DAP Pulau Pinang! dengan perlaksanaan cukai baru kepada Pelancong-pelancong yang datang ke Pulau Mutiara. Dengan Kebijaksanaan pemimpin DAP yang yang sedia mereka cuba mengerakkan segala aset unutk memerah segala hasil untuk keuntungan DAP.
Siapa jadi mangsa jika tidak pelancong-pelancong domestik serta luar negara. Jangan salahkan Kerajaan Jika Pulau Pinang mencatakan pengurangan kehadiran pelancong ke Pulau Pinang.



Caj sebanyak RM2.00 bagi setiap malam di bilik penginapan di hotel yang bertaraf satu (1) hingga tiga (3) bintang, manakala caj kebenaran RM3.00 akan dikenakan bagi bilik penginapan di hotel yang bertaraf empat (4) bintang dan ke atas.

Teruskan Membaca Artikel Penuh di UTARANEWS 




2 comments:

  1. caj ni dah dikenakan sejak awal tahun lagi bermula dengan hotel2 3-5 bintang di batu feringgi. tapi tak dak sapa pun orang penang yg buat bising. bodoh punya penang.

    ReplyDelete
  2. cilakak betul lim guan eng. declare 1 Jun Tapi dah Mula seawal Januari 2014

    ReplyDelete