Nuffnang

Thursday, October 17, 2013

Lagenda Hoki Malaysia CubaNasib Beraksi Di Bahagian @APterkini


Mohammad bin Abdul Hadi ialah nama besar dalam arena hoki negara. Beliau ialah pengasas dan presiden persatuan pemain hoki kebangsaan. Mohammmad pernah mengemudi skuad hoki negara menduduki tempat kesembilan dalam temasya sukan olimpik Barcelona pada tahun 1992, di samping sebanyak tiga kali menggondol pingat emas temasya sukan Sea.



Lebih mesra dikenali sebagai Mat Hadi dikalangan penduduk Parit Buntar. Umum mengetahui mat hadi juga aktif dalam bidang politik setempat di Parit Buntar . keterbukaan UMNO untuk Pemilihan Kali ini digunakkan sebaik mungkin oleh mana-mana ahli yang merasakan mereka layak bertanding untuk bertanding mana-mana jawatan yang dipertandingkan.


#PBR mengucapkan tahniah kepada Mat hadi kerana BERANI tampil kehadapan untuk bertanding jawatan Ketua UMNO Bahagian Parit Buntar. #PBR melihat Mat hadi sebagai calon underdog yang bakal mengugat calon seorang lagi iaitu Abu Bakar Mat Ali.

Bagi pandangan peribadi #PBR, Kedua-dua mereka mempunyai kelebihan masing-masing. Tapi Untuk menghadapi Pilihanraya 14 nanti, #PBR merasakan alangkah bagusnya perwakilan UMNO Parit Buntar untuk memilih calon bagi yang berwibawa untuk mempersiapkan jentera parti untuk menghadapi PRU14.

Kini Tranformasi!! kepada semua Perwakilan UMNO Parit Buntar buat PILHAN yang terbaik. Pilihan di tangan anda!! samaada mahu menremajakan UMNO @ UMNO terus mundur!!! ingat kekalahan Parlimen Parit Buntar, DUn Kuala Kurau, DUn titi serong kalau gagal ditangani dari sekarang , #PBR merasakan zaman gelap UMNO Parit Buntar akan tiba. semuanya berlandaskan kepada pemilihan pucuk pimpinan UMNO 19 Oktober nanti.

tolak kronisme dalam parti!! tolak Politik wang ( anda nilaikan sendiri nilai diri anda )












No comments:

Post a Comment