Nuffnang

Wednesday, March 12, 2014

Mkini Paparkan laporan memburukan kredibiliti Juruterbang @MAS @APterkini @Utaranews @muaamarghadafi


Hal tersebut menjadi satu tanda tanya. Kenapa laman portal yang telah menerima 'Anugerah' tu nak siarkan laporan sedemikian pada ketika ini? Apa kaitannya laporan tu?

Dikala ini, seluruh rakyat di Malaysia masih lagi ternanti - nanti hasil usaha pihak kerajaan untuk menjejaki pesawat MAS MH370 yang dilaporkan hilang sebelum ini.

Rakyat Malaysia secara keseluruhannya sentiasa mendoakan keselamatan penumpang pesawat terbabit termasuk anak kapal serta juruterbangnya.



Malah, seluruh rakyat Malaysia juga turut berkongsi kesedihan dan keresahan serta bersimpati dengan nasib yang dialami oleh keluarga mereka yang terlibat pada ketika ini.

Adakah itu tidak memberikan sebarang kesan kepada portal Pro Pembangkang ni yang jelas tidak bertanggungjawab menyiarkan laporan sedemikian?

Adakah itu menunjukkan yang mereka ni jenis manusia yang bertanggungjawab dalam membuat laporan berkaitan dengan kehilangan pesawat tersebut?

Diwaktu seluruh keluarga sedang berada dalam keadaan gundah gulana, sampai hati puak - puak Merosakkini ni nak siarkan laporan berkaitan kelakuan juruterbang yang terlibat?

Kot ye pun diorang gila sangat nak dapatkan publisti, takkan la tak de lansung rasa simpati dalam jiwa diorang sehingga sanggup memburukkan reputasi juruterbang tu.

Kalau ye pun, hormati la keluarga dia. Kot ye pun nak buat pendedahan eksklusif, cari la berita lain yang nak disiarkan. Jangan la sampai tahap nak memburuk - burukkan orang lain!!!

Hakikatnya, kehilangan pesawat tu tak de kaitan pun dengan sikap buruk juruterbang yang terlibat. Jadi rasanya tak perlu la diorang nak hebah - hebahkan mengenai perkara tersebut.

Jangan la diorang terikut - ikut sangat dengan perangai Haramjadah Si Ketua Penipu tu. Dia yang kantoi meliwat bekas pembantu peribadi dia. Apa pulak kaitannya dengan rakyat atau pun dengan UMNO. Bab dia GILA Bontot, dia punya pasal la. Jangan salahkan orang lain!!!

: Satu siasatan dalaman sedang dijalankan oleh Malaysia Airlines ke atas dakwaan yang dibuat dalam program televisyen Australia bahawa krew penerbangan MH370 yang hilang telah menjemput dua orang wanita masuk ke dalam kokpit semasa penerbangan Kuala Lumpur-Phuket pada 2011.

Dakwaan dibuat oleh Jonti Roos dalam program 'A Current Affair' itu turut memaparkan gambar-gambarnya bersama seorang lagi rakan, Jaan Maree, di dalam kokpit.

Menerusi program itu Jonti berkata dia dibenarkan untuk berada di dalam kokpit bersama-sama dengan rakannya sepanjang penerbangan yang memakan masa satu jam.

1 comment:

  1. Yang Mkini dedahkan sikap pembantu juruterbang. Kenapa tak dedah pulak pasal Kept mh370. Dia kan penyokong tegar DSAI. fb nya penuh dengan follower pemimpin PKR. Dari surendran latefah koya sivarasa dan semua yg ada dalam PKR. Setiap kenyataannya penuh dengan buruksangka yang teramat sangat pada BN. Sampaikan gambar pokok yang ada bendera BN pun dia kata pokok tu tau itu racun! Itulah perangai tak sedar diri cari makan dengan syarikat kerajaan.
    Agaknya Mkini keluarkan berita ini pasal co pilot ini orang BN.


    ReplyDelete