Nuffnang

Friday, February 8, 2013

PARIT BUNTAR 'Jaga Tokong,Umno atau kita'?


Semalam Yunus juga hadir pada ceramah di batu 7 kuala kurau,Dalam ucapan beliau selama 12minit itu menyatakan kehadiran MB disini mengutamakan orang cina meminggirkan kaum melayu.'Sekarang baru kita tengok siapa sebenarnya yang jaga kaum cina UMNO atau KITA?' selain mempertikaikan sumbangan MB Dr Zamry sebanyak RM3,000 kepada tokong-tokong di kuala kurau.

Beliau juga menyatakan dalam ucapan itu Kehadiran MB Drzamry ke kawasan kuala kurau kerana takut atau sangat marahkan beliau.Apakah yang disampaikan Yunus ini masuk akal? #Pbr sarankan supaya bercakap menggunakan logik akal,Tak perlu meraih PUBLISITI MURAHAN jika mahu menarik sokongan masyarakat.Ini soal tanggungjawab kepada semua kaum dalam ucapannya lagi menampakkan beliau adalah seorang yang mempunyai sifat pembela melayu MUNGKIN?

MUNGKIN tiada kebolehan dalam kepimpinan Barisan Nasional untuk memuaskan hati Yb PR yang kecewa teruk dengan kehidupan lampau beliau ini yang keluarganya ramai masih menyokong UMNO.Tiada apa yang dapat diulaskan dengan ucapan beliau semalam hanya ejekan biasa,hanya itu mampu yang diperkatakan kepada YB yang ber minda kan Anwar Ibrahim ini.

Yunus jamhari merasmikan pertandingan karaoke di kuala kurau semalam.Ini aktiviti karaoke tidak mengapa sesuai dengan ucapan beliau mempertikai dalam ucap beliau dalam ceramah Ariff Aziz di batu 7 kuala kurau. MUNGKIN kepimpinan UMNO tidak sehebat beliau dalam menjaga kaum cina dengan mengadakan program karaoke seperti ini MUNGKIN dengan trategi ini beliau dapat  menambat hati 40% kaum cina di kuala kurau.

                                                MUNGKIN ini mewakili 40%.Hidup Yunus


P/S: Jangan dilupa ingatkan rakyat jangan pilih pemimpin makan RASUAH,salah guna KAD KUASA IMIGRESEN dan penting jangan ke tempat maksiat iaitu DANOK thailand.

No comments:

Post a Comment