Nuffnang

Thursday, November 22, 2012

Memurtadkan atau sudah NYANYUK?



Selalunya apabila seseorang telah masuk ke dalam fasa ‘nyanyuk’ maka banyak perbuatan-perbuatannya sudah tidak normal sebagaimana biasa.  Tutur katanya tidak akan diambil ‘pot’ oleh orang-orang di sekelilingnya.Itulah gambaran atau prosa sinis yang diberikan kepada Hero negara ini.
Berbanding dengan Nik Aziz apakah ianya didalam kategori 'tidak nyanyuk' dengan kenyataan 'UMNO MURTAD'   Kalau adapun berilah gambaran yang lojik sedikit.Ahli umno mempunyai 4juta lebih dimalaysia apa PAS juga sudah menggunakan 'MATLAMAT MENGHALALKAN CARA' seperti mana yang diguna pakai oleh PAKATAN RAKYAT? 

Secara logik akal atau fahaman remaja yang berumur dianatara 21 atas dan di bawah lingkungan 30an apakah ISLAM ini agama yang mudah atau BEBAN/KEJAM/PUTAR BELIT atau tanggapan lain-lain yang negatif? Apa boleh buat ikut suka andai mereka berpelajaran dari sudut agama? Apa kah yang bermain dalam kepala pemimpin yang membawa tiket perjuangan agama ini.
Masih tetap orang menilaikannya sebagai ulama yang disegani cakap orang yang sudah taksub dengan kepimpinan beliau.Maka tidak boleh diambil untuk dijadikan panduan.Oleh itu jika benarlah Mahathir sudah nyaynuk maka biarlah dia merapu bersendiri.Dan membiarkan NIK AZIZ  yang NYANYUK langsung itu terus meracuni minda yang ketaksuban  untuk kepentingan politik PAS.Dengan itu tidak payahlah membuat dosa dengan mengutuk beliau.  

HIDUP HIDUP HIDUP RAKYAT!!!
HIDUP HIDUP HIDUP PAS!!!
HIDUP HIDUP HIDUP LABELISME!!!
HIDUP HIDUP HIDUP UNMURTAD!!!
HIDUP HIDUP HIDUP POK NIK!!!

No comments:

Post a Comment