Nuffnang

Thursday, October 30, 2014

Wajah pelakon mirip Azhar Idrus tidak sama langsung!



Sebelum ini negara digemparkan oleh video lucah yang dikatakan mirip ust. Azhar Idrus telah tersebar luas di laman sosial. pelbagai pandangan dan pendapat netizen  mengenai video berkenaan ada yang mengatakan individu berkenaan bukan  dan ada juga percaya ianya Ust. Azhar Idrus.



hebat tak hebatnya forensik internet tak bertauliah dekat Malaysia ini, mereka berjaya membuat risikan di alam maya menemukan wajah pelakon seakan-akan Ust. Azhar Idrus. Lelaki yang didakwa seperti UAI ini merupakan seorang pelakon dari Perancis, Slimane Dazi. jika dibandingkan diantara kedua-dua individu berkenaan ternyata tidak sama.


walaubagaimanapin sikap Ust. Azhar Idrus yang tidak mahu menjawab tentang dakwaan ini menyebabkan ianya menjadi sebuah misteri. jika sebelum ini apa-apa persoalan cepat jer si Ust. ini menjawab. Tetapi kenapa tidak beliau mempertahankan dirinya.mengapa beliau tidak membuat langsung laporan Polis?

jika pelakon lelaki itu pelakon Perancis siapa pula si pelakon perempuan dalam video berkenaan?

-perasan tak pelakon perempuan seakan-akan memakai inai ?
-perasan tak wajah bini no 3 si ustaz?
-Oh pleaselah orang Perancis nak berlakon jadi UAI. #lainkalilah
-Mohon cari siapa pulak pelakon perempuan tu pulak.



4 comments:

  1. gila uai boleh bagi bini dia main dgn pelakon perancis. kalau aku dah bagi talak 18 dah kat bini camtu. dayus betulla uai ni

    ReplyDelete
  2. kenapa nk bising sangat ni. main dengan bini sendiripun jadi masalah negara ke? oooooh ya, main dengan bini sendiri tapi ambik pulak video. ambik video untuk tontonan berdua dgn bini tak jadi salah kot. yang salahnya ialah share dengan orang lain yang tak patut tengok aurat yang tak patut ditengok. kena pulak adegan bersetubuh laki bini, lagilah memalukan. jadi, ayat aku kt atas tu tak pakai dah la. apa penting sangatkah nak bersetubuh dengan bini kena ambik video? bila terlepas ke tangan orang lain, bukankah jadi kes naya? nak repot polis, lagilah malu. barang kes akan jadi tontonan polis pulak.....

    ReplyDelete
  3. Main dengan bini sendiri salah tak - tak salaaaahhhhhh
    Ambik vedeo masa main dengan bini sendiri salah tak - tak salaaahhhhhh
    Kalau sendiri tunjuk vedio tu pada orang laing salah tak - saaalaahhhhhhhhhh
    Kalau orang laing yang tunjuk pada orang laing, laki bini tu bersalah ke tidak - tak salaaaahhhhh
    Yang menonton salah ke tidak - saaalaaaaahhhhhhhh

    UAI tidak bersalah..

    ReplyDelete
  4. moral dri kes ni..jgn main kat bilik hotel walaupun dgn bini sendiri..

    ReplyDelete