Nuffnang

Thursday, August 14, 2014

Padan Muka! Pesalah trafik tulis ayat lucah pada buku saman @PDRMsia kena hukum! @APterkini @Utaranews



masihkah anda ingat mengenai 1 kes yang menjadi viral di media sosial dimana seorang pesalah trafik dengan bangangnya menulis ayat lucah dibuku saman polis? gambar berkenaan tersebar luas dilaman sosial Facebook iaitu satu surat saman polis terhadap pesalah jalan raya. Memang tidak pernah dibuat orang lagi ada isu sebgini tandatangan.

situasi ini PBR lihat memang kurang ajar  ia seolah-olah lelaki tersebut tidak dapat menerima kesalahan yang dibuatnya.Difahamkan kejadian berlaku begini, 



Dan Dikhabarkan Pelaku berkenaan sudah kena balasan setimpalnya apabila mahkamah menjatuhkan hukuman penjara seminggu dan Saman sebanyak RM 5000. diharapkan kesalahan ini dapat mnejadi pengajaran kepada persalah trafik yang lain. ada masa boleh kurang ajar tapi bukan kurang ajar sebegini rupa. kalau kurang ajar dengan Tokong Lim Guan Eng, PBR sokong!! hehe



PULAU PINANG- Seorang lelaki mengaku salah di Makhamah atas tuduhan menurunkan tandatangan dengan ayat kesat diatas surat saman yang dikeluarkan oleh anggota polis trafik dilampu isyarat Batu Feringghi pada 2 Julai 2014.

Lim Pei Jye, 41 mengaku bersalah dimakhamah pagi tadi selepas tuduhan dibacakan. Beliau dihukum penjara seminggu dan denda RM5000 atau penjara 7 bulan.




No comments:

Post a Comment