Nuffnang

Monday, July 14, 2014

@mparitbuntar Hanya ada telur untuk kecam NGO Melayu sahaja


1. Tiba giliran Pertubuhan Pribumi PERKASA Malaysia mengutuk tindakan AJK PAS Pusat, Mujahid yang hanya Pandai tunjuk telur kebranian terhadap NGO Melayu. Idea bodoh lontaran Mujahid mahu kerajaan hapuskan ataupun mengharamkan pertubuhan besrsifat perkauman!

2. Si liberal ini pada masa yang sama mana ada telur untuk menegur persatuan bukan Melayu. kita dapat lihat bertapa pilih bulu si mujahid ini, kita ambil contoh Lembaga pengurusan sekolah cina 
( Dong Zhong) yang lantang mempersoalan hak Melayu & Islam Apa yang Mujahid ini Lakukan.
kunci mulut sorok telur dalam kelambu? diam tanpa bicara. kenapa perlu double standard. PBR liht Mujahid ini hanyalah si Politikus yang mencari political mileage untuk dirinya sahaja. untuk membela jauh sekali.

3.So Tidak perlu hairan dengan tingkah laku Mujahid yg terlebih liberal ini . kenyataan Mujahid ini sungguh tidak adil kepada umat Islam khasnya dan Melayu amnya. Kenapa perlu mengharamkan PERKASA? Kenapa Perlu Haramkan ISMA (Ikatan Muslimin Msia) bukan kah Mujahid akan menampakan gambaran buruk kepada Islam ?

4.Sesunguhnya Mujahid ini dapat di ibaratkan sebagai musush dalam selimut kerana berlaku biadap pada bangsa dan agamanya sedndiri. bukan nak satu kan bahkan dia la bapak perpecahan.

No comments:

Post a Comment