Nuffnang

Friday, July 18, 2014

Ketua Pemuda PAS @suhaizankayat Mangkaq Ubi pertikai laluan udara #MH17 @APterkini @Utaranews


Epik!! Jom lihat & Kenali Pemuda PAS Pusat paling FAILED sejak zaman Pas diasaskan.tak lain dan tak bukan Si Suhaizan Kamjat! kenapa PBR si Suhaizan ni ketua Pemuda Pas yang failed? sebab bodoh bebenar komen dia yang mempertikaikan laluan udara yang digunakan oleh pesawat MAS MH17. Sesuai Bebenarlah si kamjat sorang ni buat komen pasal laluan Udara itu didalam portal SorosKini.

1.Jika nak baca lebih lanjut mengenai komen si kamjat ni sila KLIK SINI
kepada si kamjat Suhaizan, bro kena ingat bukan semua benda kita ketahui A sampai Z. PBR bagi contoh kalau seorang Doktor tak semestinya dia juaga pandai repair kereta. Jika tak tahu lebih baik diamkan diri. simpan sikit bodoh tu. 



Epik! Pemuda PAS Paling bodoh

2.Melalui Sidang Media yang disampaikan Oleh Menteri Pengangkutan Yang baru, DS Liow Teong Lai menegaskan bahawa  15 daripada 16 Syarikat Penerbangan Komersial Asia pasific mengunakan laluan tersebut.  so tak timbul kemungkinan laluan yang digunakan oleh MH17 tidak boleh dilalui.

3.Untuk pengetahuan Suhaizan Kamjat, Presiden Rusia Pun mengunakan laluan yang sama. presiden Rusia tu beb , bukan calang-calang. Atas dasar kapasiti mana Suhaizan dapat buat rumusan bahawa laluan berkenaan tidak boleh digunakan? MAS dah guna laluan tersebut sudah lebih dari sedekad lalu. Nampak sangat jenis nak cari political millage tapi kantoi bodoh di tengah jalan. 

4. Untuk pengetahuan Suhaizan Kamjat, MAS bukan mai belasah jer guna laluan tanpa mendapat kelulusan. Untuk Lalu ke kawasan tersebut, MAS terlebih dahulu mendapat kebenaran dan Kelulusan dari International Air Transport Association dan International Civil Aviation Organization. so Suhaizan ada Oraganisasi lebih bagus ke yang boleh iktiraf dan beri kelulusan yang sama untuk sesuatu syarikat penerbangan gunakan. dijamin selamatkah?








3 comments:

  1. PAS kalau tak tunjuk bodoh memang tak sah.. kalau Mr Mampuz Bean keluar kenyataan, aku ingat Presiden IATA dan ICAO pun akan letak jawatan serta-merta

    ReplyDelete
  2. Mau dok bagi Flying kick kat muka dia baru ada akai ketua pemuda Pati Amal Songsang

    ReplyDelete
  3. Tengok muka dia pun dh tau bodohhhh......x namnpak lsg seri bijak dan berkarisma melainkan imej yg sengal dan kelihatan amat bebal sekali krn krgnya cahaya ilmu pengetahuan...nasib lah PAS weeiii dpt pemimpin tiub basikal nii...

    ReplyDelete