Nuffnang

Saturday, April 19, 2014

Giliran @zulkiflinordin pula hentam @khairykj @utaranews @apterkini


pergh! dunia politik! nampak macam best jer. agak-agak kalau tak boleh get along dengan kepala kita, then apa yang boleh buat kasi hentam dulu. fikir panjang atau tak belakang kira.

hebat benar PBR tengok tamparan daripada Ketua Pergerakan Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin terhadap kenyataan yang dikeluarkan oleh Zulkifili Nordin terhadap kematian mendiang bekas Pengerusi DAP,




kini, Zulkifli Nordin pula tampil untuk memberi kenyataan balas kepada KhairyJamaluddin (KJ) di laman sosialnya, twitter.

Persoalanya sekarang, adakah isu ini akan habis di sini atau KJ pula akan membuat serang balas di atas apa yang telah  Zulkifli Nordin jawab di laman twitter beliau? PBR bukan nak jadi batu api cuma sekadar memaparkan apa yang sedang berlaku diantara dua pemimpin yang berpayungkan pada satu lambang, iaitu Barisan Nasional (BN).



malu pun ada sedih pun ada juga sikit-sikit.Manataknya kedua-dua pemimpin tu samada Zulkifli Nordin & khairy sendiri merupakan pemimpin yang PBR respek habis. dengan Zulkifli Nordin kuatnya membela Islam. manakala si khairy pula hebat memimpin tetapi bila memikirkan bila sesama sendiri bergaduh pasal orang lain. memang tak boleh belah. tambah-tambah lagi bergaduh pasal karpal.

Yang dah mati tu tetap mati dan kenapa pulak kita yang bercakaran sesama sendiri. Apa yang kita dapat?   

No comments:

Post a Comment