Nuffnang

Thursday, February 13, 2014

#prkkajang #kajang 100k hadir beri sokongan @anwaribrahim ceramah Jubur


Kepada generasi Y yang belum kenali Anwar Ibrahim. Inilah pemimpin Keagungan Pakatan rakyat. Bab Ceramah sihat walafiat. Bab kes Liwat boleh taruh tepi dulu, bukan mahu setel cepat-cepat. konon-kononya mahu tonjolkan ada unsur-unsur dari kerajaan BN untuk memasukkaan semula makhluk anugerah tuhan ini ke penjara.  

Tapi jangan risau semua, segala taktik kotor anwar aljuburi ini sudah lama orang dapat detect. Hebat tak? anwar Ibrahim ini sakit bila duduk dalam mahkamah jer. tapi kalau ajak menari ke ajak menyanyi ke konfem naik syeh!! 

so teruskanlaah berlakon sakit ler bang Non. bukan apa, beginalah pe el org salah yang takutkan kebenaran.   100 ribu hadiri ceramah Anwar di Kompleks penghulu Batu 10, jalan cheras Kajang semalam. Ini membuktikan bahawa bekas banduan seperti Anwar memang dinantikan oleh rakyat setempat.



















1 comment:

  1. Kepada ketua MCA Malaysia Datuk Seri Liow Tiong Lai,

    Kami ingin memberitahu bahawa ketua cawangan MCA Gombak YIP KUM FOOK dan ketua pemuda MCA Gombak YIP JIUN HANN, namanya sangat kotor di masyarakat Cina.

    Untuk kemenangan pilihan kecil, Calon BN PRK DUN Kajang: Datin Paduka Chew Mei Fun, kami harap peminpin MCA dan parti komponen BN, jauhkan orang yang tersebut di atas.

    Kalau tidak parti MCA tentu akan kalah dengan lincin

    Sekian, Terima Kasih

    SAMNAK SAMBODHI COMMITTEES

    ReplyDelete