Nuffnang

Monday, January 13, 2014

Tahniah Kerajaan Negeri Selangor! GiatMARA Selayang bakal TUTUP serta merta

GiatMARA Selayang Diarahkan TUTUP.



1.Geleng Kepala PBR melihat gambar/keterangan kiriman sahabat Blogger  PBR di We Chat PBR.
Isu di Selangor perihal Kalimah Allah tidak habis lagi, di tambah pula satu malapetaka baru buat Rakyat Selangor yang Beragama Islam/Melayu. Malapetaka apa lagi kalau tidak bukan mengenai penutupan
Institusi pengajian MARA yakni Pusat GiatMARA Selayang.




2.Tanpa dijanjikan apa-apa pampasan kepada GiatMara tersebut, operasi penutupan ini didalangi oleh puak Cauvinist DAP yang sedaya upaya memberi tekanan kepada agensi-agensi kerajaan Pusat agar nampak  kegagalan dalam melaksanakan tanggungjawab mereka untuk membantu bumiputera khususnya pelajar-pelajar yang tercicir dalam pelajaran. Alasan penutupan disebabkan GiatMARA berkenaan duduk diatas tanah kerajaan Negeri adalah alasan tidak munasabah. Apakah nasib Pelajar-pelajar GIatMARA berkenaan? adakah mereka terpaksa berhenti atau menukar option pilihan pembelajaran mereka setelah penutupan GiatMARA tersebut.


3.Bahana terbaru ini tidak lain dan tidak bukan adalah atas sikap MB boneka Selangor yakni Khalid Gagap yang tak  habis-habis di cucuk hidungnya oleh puak Pelampau DAP dalam kerajaan Negeri Selangor. Apa kejadah ini semua Gagap oi! Tahniah kepada kaum Melayu yang menghadiakan kemenagan buat DAP di Selangor.

4.Gambar lawatan EXCO Selangor dari DAP Malaysia dan wakil dari The KL and Chinese Assembly Hall bersama kontraktor yg dijangka akan mengambil alih tanah tersebut di Pusat Giat Mara Selayang. GIAT MARA Sabak Bernam dah tutup atas arahan yg sama,

5.Sudah sampai masanya GERAKAN MENYELAMAT GIAT MARA DI SELANGOR DIMULAKAN. Kita mulakan dengan MEMORANDUM KEPADA MENTERI BESAR DAN DYMM TUANKU SULTAN SELANGOR. Kerajaan negeri Selangor hari ini sedang menghiris-hiris rakyat MELAYU & ISLAM Selangor.

1 comment: