Nuffnang

Monday, September 23, 2013

Pergi Jahanam Sama Lokman Adam-Tolak sebagai Naib Ketua Pemuda UMNO!

                          
Sapa dia Lokman Adam yang sibuk nak pegang jawatan Naib Ketua Pemuda Umno ni beb? Dulu mamat ni duduk dalam kem Keadilan sebagai macai kepada Anwar dan Assmin. Dia setaraf dengan Ezam kotak yang digunakan oleh Anwar untuk memaki hamun semua pemimpin Umno dan kerajaan.

Malah ada satu ketika, mamat tu bertindak membakar bendera Umno hanya semata-mata nak menunjukkan dia setia dan berani buat apa saja untuk Anwar.

Tapi bila Anwar dan Keadilan mula ditolak oleh rakyat, Lokman dan ulat2 taik dalam Pkr pun tergedik2 lompat maduk Umno untuk jaga periuk nasi sendiri dengan alasan kononnya dah insaf.

Cuba korang teliti balik, apa jasa mamat tu untuk perjuangan Umno selama ni? Kalau setakat tak habis2 pasal Anwar, gua pun boleh beb.. Sama lah jugak macam Ezam kotak, tak habis2 dengan rahsia kotak dia dari dulu sampai sekarang.

Apabila Lokman tinggalkan Keadilan dan sertai UMNO, belum ada sebarang rekod menunjukkan dia mampu menjadi seorang pemimpin.. Dan jangan lupa waktu Lokman bersama Pemuda Keadilan, dia lebih dikenali sebagai Setiausaha Pemuda iaitu jawatan lantikan sahaja!

Dan kalau setakat boleh berceramah je tak cukup beb.., kena jugak pandai buat kerja untuk majukan parti dan menaikkan imej kerajaan. Jangan jadi macam Zul Kulim yang berkokok bukan main pasal Anwar, tapi nak lawan Khalid Samad pun tak mampu di Shah Alam.

Gua teringat lagi cakap bekas salah seorang pimpinan tertinggi Pemuda Keadilan, beliau berpesan supaya kita harus berhati-hati jika berdekatan dengan Lokman, ".... jangan kau terlanggar lutut Lokman, sebab otak dia kat lutut..." begitulah rendah martabat Lokman pada pandangan beliau...

Perwatakan Lokman juga dilihat agak sombong lebih lebih lagi setelah berjaya dipilih dan menang merebut jawatan Exco Pemuda Malaysia dulu.

Senang cakap, mamat tu memang hipokrit sebab hanya berlakon baik bila nak cari undi dari perwakilan je beb.

So.., orang macam ni ke yang mampu jadi second man dalam organisasi Pemuda Umno? Alamat bungkuslah Umno kalau mamat berbadan besar ni diangkat sebagai NKP.

2 comments:

  1. Panas berapi brother..benci boleh tapi jangan luah kat sini..tak semua setuju..

    ReplyDelete
  2. Wow Hebat tul kau mamfitnah dan menghasut org utk memburukkan calon NKPUM..Aku nak tanya lah, apa sumbangan ko pada UMNO@BN sepanjang PRU13 je cukup la. Boleh tolong senaraikan tak? Kalau ko nak tgk senarai sumbangan usaha Lokman Adam sila ke FB Unit pidato barisan nasional dan FB Lokmanadam II. Jgn lah disebabkan beberapa ribu org upah ko sampai kau sanggup jadi arang neraka bro. Ini hanya satu teguran shj, kalau pun tak suka tak perlulah ko kutuk dan memfitah org. Hampir semua perwakilan sudah tau siapa Lokman Adam walaupun ko dok fitnah dia jadi koja ko mmg sia2. Pasal "Katak" pula aku nak tanya ko la bukan ke Tun M pernah dipecat dr Umno? Tun M juga telah membubarkan Umno dan ganti dgn UMNO BARU? Ko tak belajar sejarah ke Bro? Tengku Razali siap tubuhkan Semangat 46 dan DS Zahid Hamidi merupakan penyokong kuat Anwar Iberahim dan funder kpd parti keadilan suatu ketika dahulu....So apa jasa ko? Berkempenlah secara berhemah tak perlu memburukkan org lain. Tunjukan lah kehebatan calon yg ko sokong cukuplah.

    ReplyDelete