Nuffnang

Friday, April 5, 2013

Dukacita Perak Bukan Pilihan



Rakyat Perak yang bercita-cita mengHUMBAN Anwar di negeri Perak sangat berDukacita kerana tidak dapat melakukan kerana Anwar telah mengistiharkan beliau akan Balik ke Permatang Pauh yang disiarkan Malaysiakini.Rakyat Perak menerima khabar gembira mengenai Anwar akan bertanding di Perak "Saya mengisytiharkan saya bertanding di Perak. Saya mahu melonjakkan semangat rakyat di sana," kata Anwar disidang media PKR yang lalu.Tetapi sekarang kata Anwar "Saya balik kampung ada seorang beritahu saya, mana boleh perdana menteri akan datang dari Tambun,".Anwar sedia maklum bahawa rakyat Perak sudah terang-terangan menolak beliau di Perak dengan Amaran rakyat Perak yang akan memastikan karier politik songsangnya akan berkubur di Perak.Kejayaan Kerajaan yang diterajui oleh BN bukanlah sesuatu yang boleh anwar lakukan rakyat Perak sedar Pembohong no 1 Malaysia ini hanya akan memporak perandakan kesejahteraan di Perak.Setiap Parlimen atau Dun di Perak menyuarakan kehadiran Anwar dimana saja di Perak dialu-alukan Tetapi semua cita-cita Rakyat Perak yang mahu MengHUMBAN Anwar tidak menjadi kenyatan hanya mampu melihat Anwar tersungkur di Permatang Pauh.

No comments:

Post a Comment