Nuffnang

Wednesday, April 3, 2013

Anwar Ibrahim,ayuh cuba di Parit Buntar


Selepas 6 jam pembubaran yang di isytiharkan oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib,Ketua Pembangkang,Anwar Ibrahim membuat sidang akhbar di pejabat PKR Petaling Jaya.

Dia menyatakan dan mengesahkan untuk bertanding di kerusi Perak.Jadi tepatlah sangkaan #pbr selama ini.

Dengan hormatnya,kami mempersilakan dan MENCABAR Anwar ibrahim datang bertanding di PARIT BUNTAR.Anwar yang sering dikaitkan dengan salahlaku seksnya kami sangat berharap dapat merealisasikan impian kami untuk melihat beliau bertanding di kerusi Parlimen P057 Parit Buntar.

Andai kehadiran Anwar ke gelanggang kami menjadi kenyataan,apa yang pasti seluruh warga Parit Buntar bakal menamatkan karier politik 'bangsat' beliau.

Kemungkinan sejarah hitam hidup Anwar akan terjadi sekali lagi di Parit Buntar.Calon-calon kami telah bersedia sepenuhnya untuk menerima siapa sahaja ke gelanggang kami.

Sekali lagi kami menegaskan dan ingin menjemput beliau seandainya seperti apa yang 'macai-macai' pakatan banggakan,datang dan silalah menjadi calon untuk menentang Barisan Nasional di Parit Buntar.


*Anwar tidak takut akan kehilangan wang pertaruhan,kerana mempunyai 'dana asing' yang banyak,tetapi pasti dia akan risau dan gusar kerana bakal ditewaskan dengan mudah di P057 serta karier politiknya akan terkubur di PARIT BUNTAR.

No comments:

Post a Comment