Nuffnang

Tuesday, March 26, 2013

PARIT BUNTAR DILANGGAR TRELER PAS-TAMAN KERIAN



#Pbr telah dimaklumkan bahawa sebuah treler jelajah PAS telah masuk ke Taman Kerian.Ini perkara biasa PAS keluar masuk di taman kerian walaupun mereka sedar bahawa zon di taman kerian bukanlah tempat yang selamat dari segi pengaruh parti politik mereka.Tetapi apapun #Pbr mengucapkan selamat mencuba di kubu BN ini.Kami difahamkan treler jelajah ini bakal menghimpunkan 3ribu orang dan kami hadir sendiri melihat bagaimana sambutan di taman kerian.

Gambar dibawah ini memberi bukti jelas Penduduk Taman kerian tidak mengendahkan kehadiran lori treler ini.Ada pun hanya beberapa kerat sahaja itu pun bakal berpangkat apabila PAS memerintah harapnya.Apabila pihak kami memerhati disekitar tempat mereka yang hadir bukanlah terdiri dari penduduk sini malah dari luar,itu pun mungkin angkatan konvoi treler PAS tersebut.Apapun pihak kami mengucapkan tahniah kerana mencuba masuk ke Taman Kerian walaupun sambutan hambar dari rakyat yang kini sudah sedar PAS akan lakukan apa sahaja walaupun terpaksa mengadaikan maruah islam.


2 comments:

  1. PAS DAH JD BODOH KE BUTA???? DAP RAMAI ISLAM KE RAMAI KAFIR? YG PEGI BEPAKAT DGN DAP TU DH KNPE???? TAK FIKIR KE SATU HARI NANTI, PEMIMPIN PAS SEMUA DITOLAK KETEPI OLEH DAP! JGN NAK JD BODOH SGT LAH..... SESAME ISLAM KAU TOLAK, DGN KAFIR KAU PELUK CIUM.............. JAWAB LA AKHIRAT NANTI!

    ReplyDelete
  2. Matlamat menghalalkan cara..pejuangan pas sudah lari jauh.bila ditegur atau dikritik mereka cemuh si penegur kafir.mereka lebih islam dari islam.

    ReplyDelete