Nuffnang

Saturday, March 4, 2017

Pesuruhjaya PAS Perak, Razman Zakaria Fitnah UMNO Bagan Serai


Politik menghalalkan cara bukan bermakna dalam berpolitik bebas membuat fitnah, tak malukah bila kita membawa personaliti beragama di akhirnya sekali dirosakan dengan fitnah? tambahan pula yang membuat fitnah itu adalah individu besar dalam PAS Perak.

Dalam Entri terbaru Pesuruhajaya PAS Perak, Razman Zakari  Mempersoalkan kegagalan UMNO Bagan Serai gagal membantu keluarga miskin dalam kawasan Semanggol, Bagan Serai sambil menyatakan keluarga miskin berkenaan gagal dibantu oleh UMNO adalah satu fitnah besar. Persoalannya dimanakan beliau mendapatkan fakta berkenaan? Adakah beliau main serkap jarang, hentam tanpa fakta. Orang susah tidak akan pakai BMW la bro, lagi satu, UMNO Bagan Serai telah beberapa kali memberi bantuan, kenapa nak nafikan UMNO pernah membantu mereka?


 Mendabik dada kononya PAS Bagan Serai berjaya membantu keluarga bekenaan dengan memberi bantuan yang sepatutnya. adakah cukup sekadar memberi gula, bihun,beras & susu cair? yang penting ada lebel muka YDP PAS beb!

harap pakai kopiah tapi jadi penunggang agama buat apa? kenapa perlu Razman Zakaria perlu mengeluarkan fitnah untuk mengahlalkan cara? Razman Zakaria nampaknya intai peluang untuk bertanding di Bagan Serai, lebih bagus setelkan puak PKR Bagan Serai lagi bagus dari fitnah! setelah kalah di Lenggong mahu cuba nasib di Bagan Serai? istiqomah waklu.


mana ada orang susah pakai BMW




posting awal 

Lepas edit



2 comments:

  1. Jika nak buat komen dengan dengar cakap orang tidak disusuli fakta yang sahih bukan tahap seorang Persurujaya Pas Negeri, itu tahap Mat Gian. RM7 juta sehari bayar faedah hang pi Sekolah PAN kut bukan sekolah PAS yang yang terdiri daripada cerdik pandai.

    Patutlah orang macam ni dok pembohong orang yang setaraf dengan dia sahaja. Hang elok pi masuk PAN, seangkatan Mat Sabu, Mahpus, Khalid, Husam dan yang banyak cakap tapi isi kosong.

    Banyak kerja lain boleh buat bukan dok pi merapu kes Sani yang sama taraf dengan hang.

    ReplyDelete
  2. PAS jadi tunggangan DAP sebab ada orang macam mu lah!

    ReplyDelete