Nuffnang

Monday, August 3, 2015

Kenyataan RASIS @nameweemusic cipta kebencian maki hamun @zahid_hamidi ? @PDRMsia @Huan2u @tunfaisal @KBAB51


Namewee cetus provokasi lagi. Kini video berdurasi 0.22 saat itu viral di media sosial.terutamanya di fan page Facebook pro-pembangkang. Tak usah di sangkal lagi, individu yang dimaksudkan oleh Namewee dalam video berkenaan merujuk kepada Timbalan Perdana Menteri yang baru dilantik, DS Zahid Hamidi. Namewee bersungguh-sungguh menghetam DS Zahid Hamidi dengan mengelar DS Zahid Hamidi  anak Indon dan seterusnya mendakwa DS Zahid Hamidi seorang yang Rasis ditmabah pula dengan maki hamun carutan.

Apa yang penting sekarang ini  pihak Polis harus mengambil tindakan tegas terhadap Namewee. sisasat siapa dalang dibelakang Namewee. Namawee tidak akan bergerak beseorangan. Jangan Pula selaps ini panggil dan kemudian tutup kes, Ini bukan pertama kali, Penyanyi Rap yang pernah menimbulkan kontrovesi dengan nyayian lagu yang diubah suai "NegaraKuKu" ini.

Malaysia tak perlu rakyat yang biadap dan kurang ajar seperti Namewee







'ANAK INDON PUKIMAK"
sudah sampai waktunya pihak berkuasa mengambil tindakan sewajarnya terhadap media-media yang mengapi-apikan perkauman. jangan biarkan menjadi barah dalam masyarakat. Kawal sebelum parah. meskipun di Malaysia kita bebas memberi suarakan pendirian kita tetapi kebebasan suara itu ada had nya.



8 comments:

  1. Kalau dah ditangkap nanti jangan ada pulak puak ppuak cauvanis yangmeroyan. Kerajaan dah bagi peluang tapi buat juga humban je dlam penjara baru sedar tinggi rendahnya langit malaysia ni.

    ReplyDelete
  2. hahaa.apa lg yang ko harapkan??selama ni sapa yang bagi dedak??bangsat tu patut dah lama di ambil tindakan..tnya pada kepimpinan bacul negara??zahid??hahaha..mana 3 org dalang lahad datu??

    #pecatjibby
    #elamatkanUmno

    ReplyDelete
  3. PRODUK SJKC KELAS PERTAMA.
    TAK SEDAR DIRI DIBAGI MENUMPANG CARI MAKAN DITANAH ORG MELAYU.

    ReplyDelete
  4. Zahid...ada berani ke? ???????sampai kan ni...tak nampak pun yg telah ditangkap........cakap je

    ReplyDelete
  5. Zahid...ada berani ke? ???????sampai kan ni...tak nampak pun yg telah ditangkap........cakap je

    ReplyDelete
  6. Lepas maki2 Apa susah kata je a/c kena hack..! habis cerita .....

    Semua diam je tiada tindakan nak sisat pun.....!

    ReplyDelete
  7. Kalau Melayu dah lama tangkap, anak emas MCA, nak undi Cina lagi?

    ReplyDelete
  8. Ni anak emas Nazri dan Pemimpin pemimpin UMNO. Jangan kacau. Kalau tak suka duduk sini balik China la PUKI!! Apa lagi Najib, pegila jilat kaki cina cina pundek tu semua. Pemimpin Pemimpin Melayu Malaysia ni semua tunggu masa je nak kene sembelih dengan orang Melayu semua.

    ReplyDelete