Nuffnang

Sunday, April 27, 2014

@azminali Kantoi menipu dalam #pemilihan2014 PKR @khalid_ibrahim @anwaribrahim @drnovandri @utaranews @APterkini

Tuduh SPR seleweng tetapi PKR BAPAK Seleweng! 

Hasil dari maklumat, pasukan pemantau PACA(Polling Agent dan Counting Agentnya) khalid Ibrahim telah menyerbu sebuah bilik di Hotel Seng Chong, Simunjan Sarawak dimana dalam serbuan tersebut telah dijadikan tempat membuat undi untuk pemimpin tertentu.

Sebelumnya itu ketika pihak PACA khalid mengetuk pintu bilik hotel tersebut mereka didalam enggan membukanya tapi kedengaran dari luar keadaan kelam kabut didalam ..

Setelah beberapa minit barulah dibuka dapati seorang anggota parti dari Hulu Selangor yang dikenal pasti dipercayai sudah membuat pangkah di kertas undi dan dimasukkan kedalam sebuah kotak. ( KEPALA PENGUNDI HANTU TUKANG TANDA UNDI) 


Kejadian ini telah berjaya dirakam dan sudah pun dimaklumkan kepada Pengerusi Jawatan Kuasa Pemilihan Pusat Dato' Johari Abdul sendiri. Johari berjanji sungguh akan buat siasatan dan tindakan sewajarnya. Katanyerr...... 

Sehingga kini dikhabarkan  no 3 Tan Sri Khalid Ibrahim sedang mendahului. dipercayai individu berkenaan adalah penyokong tegar Azmin Ali. entah betul atau tidak walahualam. 


lokasi berlakunya kes pengliwatan undi MACAI PKR

Pihak TSKI sudah menubuhkan pasukan Polling Agent dan Counting Agentnya (PACA) yang terdiri dari sukarelawan seramai 600 orang ... Don't play playlah kali ini. Jangan bersikap apabila Empayar nak rebah maka mula bertindak gelabah tidak munasabah ..
Menang biar anggota parti tidak marah .. kalah biar bermaruah.

mana dia prinsip keadilan yang dilaungkan oleh puak-puak PKR ni?adil ker?? PKR bakal mengikuti taktik dan langkap sekutu kuatnya DAP dalam pemilihan. Pemilihan PKR yang kotor ROS harus siap untuk ambil tindakan untuk membatalkan pendaftaran KeADILan yang terpalit dengan isu ketelusan, dimana agaknya prinsip ketulusan bersih dan adil mereka?? Lu pikir Sendiri.


Baru mereka tahu Bukan senang nk kontrol pilihan raya walaupun berkapasiti  kecil, Ini Bukan PRU bro. Ini baru pilihanraya dalaman PKR. Itu Pon dah kantoi. PKR= 40 K bangla yang tak jumpa-jumpa sampai sekarang! ahahaha






ini pula report mengenai individu berkenaan yang dipercayai Kepala pengundi Hantu!
tukang tanda undi yang kantoi ini ler! 
Kepala hantu ni memang hantu mengalahkan bapak hantu! 

No comments:

Post a Comment