Nuffnang

Saturday, October 5, 2013

Calon Naib Ketua Pemuda sudah mula balun DS Najib Razak @Khairykj @NajibRazak


Siapa calon Naib Ketua Pemuda sudah mula menunjukkan taring membelasah kerajaan kaw kaw yang dimaksudkan #PBR dengan tajuk diatas? Bunyi kenyataannya seperti ini semalam


Kerajaan sepatutnya menunjukkan contoh dengan mengurangkan perbelanjaan dan gaji menteri terlebih dahulu daripada membebankan rakyat dengan kenaikan harga minyak.

Bakal calon Naib Presiden Pemuda Umno,

********** memberitahu The Star Online bahawa terdapat beberapa pendekatan munasabah yang berupaya mengukuhkan kedudukan ekonomi negara berbanding mengambil jalan mudah dengan mengurangkan subsidi.

"Sebagai contoh, mereka boleh memotong gaji menteri dan timbalan menteri, mengurangkan elaun pengangkutan dan membekukan majlis semua acara yang tidak sepatutnya anjuran jabatan kerajaan.

"Mereka juga boleh membatalkan kunjungan ke luar negara yang tidak penting dan mungkin boleh memulakan majlis rasmi di hotel yang lebih murah," kata ahli politik kelahiran Batu Pahat, Johor itu dalam satu temu bual di sini.

Bla bla bla bla...
Bla bla bla bla....

Belum pegang jawatan sebagai Naib Ketua Pemuda sudah Pailang sama kerajaan.Tak salah memperbetulkan apa yang salah tapi kita dalam UMNO/BN sudah diajar mengikut saluran yang betul bukan cara memanggil akbar untuk membuat kenyataan begini.Dari segi kenyataan sidang akbar semalam pun dah nampak idea kitar semula pembangkang.

Apa idea yang bakal disumbang bila beliau akan menggalas tugas tanggungjawab sebagai Naib Ketua Pemuda UMNO kelak? Semuanya datang dari idea lapok pembangkang.Siapa yang saya maksudkan tu? Anda boleh cari siapa melalui sifat anak didik anwar ibrahim ini.


Muahhh!!!!!!!!

1 comment:

  1. Adus...admin berapa riban Azwanbro bayar ko? Hebat betul ko cakap mcm ko lah yg paling hebat sedangkan ko hanyalah macai azwanbro yg disuap dgn ribuan ringgit utk jatuhkan Lokman Adam. Udah2 la nak tabur fitnah tu...Lokman Adam tak perlu publisiti murahan macam Azwanbro yg tak buat koja sampaikan pemuda2 Perak berpecah belah dan kalau Azwanbro menang lagi memalukan kalau kes bola dia kantoi dgn SPRM. Bikin malu kat pemuda plak nanti.

    ReplyDelete