Nuffnang

Friday, March 8, 2013

Siapa liwat siapa?



Dlm tempoh 2 minggu terakhir sebelum Parlimen dijangka bubar ini, Anwar dan sekutunya akan mengunakan dana mereka untuk membuat banyak kejutan yang luar biasa. Selain dari membawa pulang Bala, hari ini pula kita dikejutkan dengan kenyataan mengejut bapa Saiful Bukhari yang mengatakan anaknya digunakan oleh Peg Khas PM untuk memburukkan Anwar. Selepas ini banyak lagi kenyataan yang akan berubah 180 darjah kerana duit.

Dakwaan konspirasi UMNO tidak langsung menghalalkan apa yang Anwar lakukan dengan Saiful. Sungguhpun ianya berlaku secara suka sama suka sepertimana diungkapkan oleh Karpal Singh semasa proceeding mahkamah, apa yang penting rakyat negara ini layak mendapat seorang Perdana Menteri yang tidak membuat aktiviti terkutuk tersebut.

Terus sedarkan rakyat tentang penglibatan Anwar disebalik Pencerobohan Sabah oleh Penganas Sulu sepertimana didedahkan oleh badan perisik Filipina. Dedahkan perjumpaan Anwar dan Misuari, Perjumpaan Jeffry Kitingan dengan Raja Muda Sulu Palsu yang menyerang kita dan ceritakan kepada rakyat pengakuan Nur Misuari bahawa perceroboh sulu tersebut ada yang keluarganya.

Peluang Anwar mengalih tajuk perbincangan RAKYAT.Peluang Anwar mengalih tajuk perbincangan RAKYAT  tentang kenyataan Tian Chua bahawa Lahad Datu Sandiwara UMNO dan kebiadaban beliau yang mengatakan Komando Kita Mati Katak.Jangan biarkan masa depan negara ini musnah kerana kita longlai bila berhadapan dengan dana yahudi yang disalurkan melalui Anwar.

1. Portal Berita yang paling 'konspirasi' di Dunia ketika ini, skali lagi mengularkan berita 'konspirasi' bahawa kes liwat kedua adalah fitnah dan konsprasi politik ke atas DS Anwar Ibrahim.

2. Nampaknya Krisis Lahad Datu yang berpunca dari DS Anwar Ibrahim ingin disenyapkan dengan kononnya mengeluarkan berita sensasi sebegini.

3. Perkiraan waktu untuk bapa kepada Saiful ini keluar memberikan kenyataan sebegini amat dicurigai. Apanya tidak kerana baru sekarang inilah hendak membuka mulut kononnya.

4. Sewaktu Saiful bersumpah laknat tempoh hari, tidakpun beliau selaku bapa kepada Saiful melarang atau memberhentikan sumpah tersebut .

5. Mestilah sebagai seorang bapa yang sayang kepada anaknya perlu melarang anaknya untuk bersumpah laknat; sekiranya ia benar konspirasi politik seperti yang beliau kata pada hari ini.

6. Ada sumber yang mengaitkan bahawa bapa Saiful ini, Azlan Mohd Lazim merupakan seorang penyokong kuat PKR dan  DS Anwar Ibrahim. Tambahan pula, beliau dan Saiful sebelum inipun mengalami krisis kekeluargaan menyebabkan mereka sudah lama tidak berhubung.

7. Dan diketahui lagi bahawa sememangnya Azlan Mohd Lazim ini mempunyai masalah kewangan.

8. Dengan masalah-masalah yang melanda bapa Saiful ini menyebabkan beliau cenderung dan terdedah untuk dipergunakan oleh pihak ketiga.

9. Saiful sendiri dengan tenang dan tidak melatah telah menjawab di dalam inbox Facebook beliau yang menyatakan:

"bapak dipergunakan. Sy tetap istiqamah. Tgh fikir tindakan balas selanjutnya. Sy tak mahu melatah. Salam buat rakan2 lain"

10. Perlu diingatkan adalah ini:

Yang diliwat adalah Saiful, bukan bapanya.
Yang bersumpah adalah Saiful, bukan bapanya.
Yang membawa kes ke mahkamah adalah Saiful, bukan bapanya.
Yang dianiaya adalah Saiful, bukan bapanya.

11. Malah di dalam kes perbicaaan liwat Anwar-Saiful ini pun, Karpal Singh selaku peguam bela menerangkan kepada hakim bahawa perbuatan ini (liwat) adalah SUKA SAMA SUKA.

12. Sekiranya benar Azlan ingin menidakkan anaknya sendiri, maka beliau perlulah bersumpah laknat di dalam masjid bahawa ini adalah benar konspirasi politik UMNO.

13. DS Seri Anwar Ibrahim sampai sekarang pun tidak berani untuk bersumpah laknat.

14. Gunakan Hak Untuk Berfikir Sebelum Hak Untuk Bersuara!

No comments:

Post a Comment