Nuffnang

Monday, September 22, 2014

#prkpengkalankubor Tak dapat Jadi calon PKR hantar Samseng Di #pengkalankubor @APterkini @mymassa




Hati-hati kepada Jentera BN di Pengkalan kubor , Sudah Ada makluman oleh Jentera di Sini,mereka Sudah Mula dikacau Oleh Samseng-samseng Tahi Kucing Di Pengkalan Kubor.Diharapkan Kepada Jentera-jentera Wanita Khususnya agar lebih berhati-hati ketika berkempen, adalah diawajibkan agar ada juga kaum lelaki yang menemani anda agar perkara tidak diigini tidak berlaku.

Adakah gambar diatas muka-muka samseng yang dihantar oleh PKR di PRK Pengkalan Kubor sebagaiamana berita yang turut ditutur oleh beberapa orang yang tidak dikenali disebuah kedai kopi dalam kawasan PRK beberapa hari lepas.

Sebahagian dari kalangan mereka dalam gambar diatas itu pernah bertugas di pilihan raya negeri Sarawak dan hampir dipukul oleh pemuda dinegeri itu kerana mulut longkang.

Mereka itu datang membantu atau mengacau?kalau di Sarawak mereka ini bernasib baik dapat balik semenanjung dengan muka tidak calar.

Mereka ini terkenal dikalangan Pakatan Rakyat sebagai pejuang tidak tentu hala demi Puterajaya idaman Anwar Ibrahim. Untuk makulman lebih Lanjut Sila KLIK SINI


No comments:

Post a Comment