Nuffnang

Thursday, June 12, 2014

Barua Jadian DAP @dyanasmd gagal sebar Dakyah Songsang Di Kelantan


Barua jadian DAP Melayu, calon kalah PRK Teluk Intan, Dyana Sofya dikesan mengadakan ceramah Perdana di Perkarangan Stadium Kelantan semalam. Apa Tujuan DAP bawa masuk Dyana Sofya Ke Kelantan? Sendiri mau ingatlah beb! ini tidak lain dan tidak bukan, Hanya satu!Mahu tunujuk Kejayaan Tahaluf Siyasi DAP & PAS. 

Menariknya ceramah Dyana Sofya mendapat sambutan hambar oleh penganut PAS di Kota Bharu Semalam. rata-rata yang hadir dikesan hanyalah penyokong totoq PAS. ( Jenis Tak lut rendam dalam ayaq hangat) boleh tengok gambar dibawah.


Pegi mampuslah jika  PBR nak kesian lihat si Dyana Sofya, Buat apa nak kesian untuk orang yang tak pernah kisah survival bangsa & Pelacur agama ini, Pada pandangan PBR, DAP cuba jadikan Si Sofya ini Icon Anak muda, tapi kita boleh lihat sebenarnya icon-icon anak muda yang dilahirkan oleh PR hanyalah bersifat sementara. lepas habis madu nanti sepah dibuang, tek percaya lihat saja nanti.

Apapun yang paling penting ceramah dyana di kota bharu secara totalnya tidak berjaya. tengokkan ajer berapa kerat yang datang. Daya penarik dyana sofya tak laku di Kelantan dan tak mampu menarik penonton untuk hadir ke ceramah.





1 comment:

  1. mak dia tak ikut sekali ke? maklumlah anak dgn mak mana boleh berpisah....mesti sokong anak dan juga utk jaga keselamatan kan...kan...

    ReplyDelete