Nuffnang

Wednesday, May 14, 2014

Mawar Fareeda buat hal lagi!

Rasanya ini bukan pertama kali pembaca dengar cerita pasal admin Mawar Fareeda Fanpage dikatakan kurang ajar dan suka menyindir pelanggannya. Perkara ini pernah juga terjadi sebelum ini dan Mawar pernah minta maaf kerana komen yang diberikan itu bukan datang dari dia.


Tapi baru-baru ini, admin fanpage tersebut telah menyindir seorang pelanggan di dalam akaun facebook tersebut.

Dalam komen tersebut, pelanggannya mengadu tag jenama Fareeda sering terkelu
ar walaupun baru pertama kali memakainya, namun dibidas oleh admin akaun tersebut dengan menyindir seperti tidak percaya dengan masalah pelanggannya itu dan memberitahu jika dikikis dengan pisau pun tak mungkin tag mereka terkeluar

Wah nampaknya, admin Mawar duta produk Fareeda ini tidak serik lagi setelah beberapa kali ditegur dan sikapnya itu dianggap tidak menghormati hati dan perasaan pelanggan.

Sepatutnya dalam situasi ini admin Fareeda harus lebih bersabar melayan pelanggan kerana bak kata pepatah orang putih, “customer always right”bukan? Kenalah jaga kredibiliti jenama Fareeda itu sendiri. Kalau tidak, peminat pun lari. Ye tak?

4 comments:

  1. dasar melayu..senang ceket mulalah menyombong

    ReplyDelete
  2. baru jual tudung dah nak kerek..boleh jalanlah..cam sakai je

    ReplyDelete
  3. tudung fareeda tu,..aku tengok mcm design kain langsir.,ada ropol2..cantik mana sgtla tudung tu.., dah la singkat..tergantung mcm tengkuk singa

    ReplyDelete
  4. Betul..tudang jenama Fareeda tidak menepati hukum bertudung yang sepatutnya menutupi dada..setakat berfesyen bolehlah tapi malas lah nak cerita sebab Fareeda cakap dia bukan berdakwah cuma jual tudung..rezeki berkat tak ke? antara dia ngan yang ESA

    ReplyDelete