Nuffnang

Thursday, May 22, 2014

KANTOI ! Cubaan Cetus PROVOKSI Terhadap Pemuda UMNO Berjaya Di Patahkan!! @chegubard @APterkini


1. Cubaan Ahli-ahli SAMMpah dibawah jenama CheguBird membuat provokasi semasa himpunan Bantahan terhadap ADUN Seri Delima, YB Paria Rayes di Dewan DUN Pulau Pinang tidak berjaya. sahabat PBR yang berada dilokasi menceritakan kembali detik-detik berkenaan ketika budak-budak SAMMpah ni cuba buat hal. 

2.Tahniah kembali Kepada Pemuda UMNO Pulau Pinang yang berjaya menghidu Cubaan Provokasi Murahan Budah SAMMpah ini. Provokasi berjaya dibendung oleh Pemuda UMNO bila melihat konco-konco budak SAMMpah ni yang dilihat cuba setting kedudukan videoman & cameraman untuk menampakkan persepsi buruk terhadap mereka. Ini modal mereka untuk meburukkan Pemuda UMNO 


3. Permulaan Plot operandi mereka kantoi apabila gameplan mereka dihidu semasa mereka merancang plot terancang tersebut 200 Meter dari tempat dirancang. Si gemuk ni atau dikenali Black yang berasal dari Bayan Baru ini yang sebenarnya yang kantoi! Apataknya sembang macam nak rak sampai orang lalu lalang pon dapat dengar apa yang mereka rancang. 


Muka Budak SAMMpah Kantoi nak buat provokasi boleh anda bandingkan cengey budak black ni dengan semasa himpunan bantah GST. berbeza... beb "Aku Lapaq Ayaq wey" 

4. Bila Salah Seorang Pemuda UMNO terdengar perbualan si Black ni. Apa lagi sebelum pekara lebih buruk berlaku Pemuda mengambil insiatif untuk menjauhkan kumpulan SAMMpah ni dari kumpulan Pemuda UMNO bagi megnelakkan provokasi budak SAMMpah ni menjadi buruk.

5. Pemuda Bejaya menyuraikan si Cameraman & Videoman SAMMpah ini. Tapi Ada kutu jugak terlepas. Tapi apakan daya gameplan x jadi. so exit plan si black ni adalah dengan menjerit polong Pemuda UMNO  memukulnya. simpan sikit bangang tu black! orang sekekeliling nampak Hang tu yang mulakan dulu. xdak modal punya pasal, Polis banyak di kawasan tersebut buat pantauan, So hang boleh check dengan Polis JIKA benar berlakunya pukulan itu.



cuba buat perbandingan video bantahan GST dengan Video Provokasi tak jadi. Last-last yang dicerca Polis sebelum ini yang itu jugaklah yang si Black ni minta bantuan

1 comment:

  1. Apa tunggu lagi.....pariah / BABI dap

    dah mula buat hal.


    UMNO/Org Melayui diam saja ke....?


    TELUQ ADA KE....?

    ReplyDelete