Nuffnang

Tuesday, April 22, 2014

Foto memalukan @zairilkj Besar Kepala Langgar Undang-Udang! @cmlimguaneng @APterkini @Utaranews @drnovandri @tunfaisal


Memalukan Apabila Ahli Parlimen PR langgar undang-undang


PBR mendapat makluman dari rakan-rakan blogger lain perilaku kurang ajar seorang ahli Parlimen dari DAP yakni Zairil Khir Johari, yang melanggar undang-undang jalan raya dengan parkir kereta sesuka hati di tepi simpang.  seperti termaktub dalam undang-undang jalanraya, tepi simpang jalan adalah kawasan larangan. bila dinamakan kawasan larangan ianya bermaksud tempat dimana HARAM untuk Pakir! Pls take note bro!


Buruk perangai dan kurang ajar nampak gayanya MP pembangkang ini. sepatutnya beliau menunjukkan contoh dan tauladan yang baik buat rakyat. bukan sebegini bro lu nak tunjuk lu punya langsi . PBR tahu Pulau Pinang milik DAP, Tapi jangan juga fikir Malaysia ini juga milik DAP.


terdahulu kita digemparkan perangai buruk yang sama yang dilakukan oleh Cm Guan Eng yangpernah buat onar sebegini dengan mempakir kereta dikawasan larangan. sudah jadi trend ke sekarang MP-MP di Pulau Pinang untuk buat undang-undang mereka sendiriAgaknya Polis di Malaysia ini tidak laku kot di Pulau Pinang! ataupun skuad khas polis Pulau Pinang beruniform Vest Unggu tu yang kawal keadaan lalu lintas semasa kenderaan Zairil di Pakir di situ. siapa tahu?? hanya tokong guan eng sahaja yang tahu. 




Unutk memuaskan nafsu serakah PBR, PBR cuba mencari kebenaran mengenai betul ke kenderaan milik MP Zairil Khir Johari. Nah!! dan hasilnya PBR mendapati kenderaan memang sah milik beliau. Kereta Honda CRV Sah milik Zairil

Nama : Zairil Khir Johari
Ic : 821017715183
Jenis Kereta : Honda CRV 2.4
Plate No : PLG 2211
Alamat: 5-2-1 Edgecumbe court
Jalan Edgecume 10250
Pulau Pinang


Kenderaan Berembled "ahli Parlimen Malaysia" pakir di simpang jalan.



PBR nak lihat apa pula Zairil Ini akan jawab atau tidak mengenai salah laku beliau ini.
 jika beliau yang selalu mempersoalkan kredibiliti Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia padahal parti sendiri dan diri sendiri pun gagal nak mematuhi undnag-undang. Piraaaah!!


No comments:

Post a Comment