Nuffnang

Thursday, March 27, 2014

#MH370 Eksklusif Pendedahan Seorang Prof Madya dari @Tenaga_Nasional mengenai Scorpene

Jika anda kata Malaysia kekurangan Manusia cerdik pandai,Sebenarnya anda silap!!  Malaysia  sebenarnya tidak ketandusan ahli fikir cerdik pandai, ini kerana anda sendiri boleh lihat dalam sesuatu isu yang di alami oleh Malaysia, Jenguk sahaja di laman sosial mengenai pakar-pakar seperti aeronautikal yang berjaya dihasilkan sesungguhnya anda akan teruja dengan hujan Prof. bertaraf longkang ini bila berbicara. tiada bermodalkan fakta yang konkrit. hanya perlukan air liur da jari jemari yang cenderung
menghina & mengutuk Kerajaan Dats all..


Jom PBR kenalkan kepada reader PBR mengenai seorang cerdik pandai yang dihasilkan dari TNB Malaysia. berprasangak baik, mungkin beliau bertaraf Prof Diraja dan berkhidmat di TNB hanyalah untuk mengisi masa lapang yang banyak dari melepak dalam lab. klik sini untuk terus ke FB Prof Mangkuk diraja berkenaan.


Apa yang menariknya nya Prof mangkuk diraja ini. adalah permasalahn beliau mngenai kegunaan Scorpene untuk menyertai kempen pencarian Pesawat MH370. kalau bodoh sekor-sekor takpelah.ini cuba mengajak rakan-rakan d
alam laman sosial Facebooknya untuk menjadi bangang seperti Prof mangkuk diraja sepertinya.

untuk mengelakkan segala fitnah khurafat yang dilemparkan oleh Prof mangkuk diraja ini. rasanya boleh lah PBR jawab sedikit permasalahn yang diajukan oleh Prof dari TNB ini. nak kurangkan kebodohan tahap Dewa ini.



kepada Prof Diraja Mangkuk haiWAN.. nah untuk pengetahuan anda. Menurut Tentera Laut Diraja Malaysia, Scorpene berfungsi sebagai kapal selam perang.

KLIK SINI

Pemangku Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Hishamuddin Hussein  menambah, kapal selam itu tidak dilengkapkan dengan peralatan untuk mencari dan menyelamat.



Agaknya dalam kepala Prof media ni penuh selut ke ?? Pendapat PBR otak dia ni penuh dengan tahi!!
Puihh!! ikot suka kau la labu.. Simpan sikit bodoh tu jangan tunjuk kat orang sangat.




2 comments:

  1. Friday, March 28, 2014 ... http://bilahrotan.blogspot.com/

    DULU KATA BOLEH ....... SEKARANG TAK BOLEHHHHHHH
    Ini ialah kandungan keratan akhbar yang dikeluarkan oleh AFP pada September 3, 2009:

    Naval officials said the submarine would be based in Sabah state on Borneo Island, where it will undergo fine-tuning before it is deployed in search and rescue and military exercises.

    The two submarines have long attracted controversy since the deal was signed in 2002.

    Malaysia's opposition claims that a 540-million-ringgit commission was paid to a close associate of now-Premier Najib Razak in brokering the deal.

    Namun demikian, pada Mac 22, 2014:

    Pemangku Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Hishammuddin Hussein mengakui kapal selam milik Malaysia, Scorpene, tidak mempunyai kepakaran dan teknologi untuk mencari pesawat MAS yang hilang, iaitu MH370.

    TIDAKKAH ALLAH TELAH TUNJUKKAN PENIPUAN YANG DILAKUKAN OLEH UMNO-BN SEKARANG INI ?

    ANDA FIKIRLAH SENDIRI..........

    Ada siapa2 boleh terangkan?

    Makcik Belacan! Boleh copy n paste dari mana2 sumber tak?

    ReplyDelete
  2. Adalah tidak bijak mempamerkan keupayaan kapal selam ketika mana beberapa negara yang mempunyai ancaman seperti Singapura dan China (tuntutan Spratly) turut sama terlibat dalam misi menyelamat.

    Kita biarkan mereka buat kerja. Tuan sendiri pun tidak study strategi pertahanan di mana-mana institusi kan? Jadi jangan buat spekulasi ataupun fitnah. Tambah pulak heret nama Allah sebagai saksi yang kita sendiri pun tidak pasti kebenaranya.

    Adakah tuan bersedia di akhirat kelak?

    ReplyDelete