Nuffnang

Wednesday, February 12, 2014

#readbeanarmy bela @teresakok Beri Tawaran RM1500 untuk tampar @ahmadzahidhamidi



#Readbeanarmy tawar RM1500 untuk pelempang DS Ahmad Zahid Hamidi.



Perbualan itu bertambah rancak apabila laman 'We Fully Support PKR 's telah memuatnaik poster yang menawarkan ganjaran sebanyak RM1,500 kepada sesiapa yang dapat menampar Ahmad Zahid.

Salah satu komen yang ditulis di gambar tersebut ialah "why dont offer lontar tahi???".

Tawaran yang dilakukan terhadap Ahmad Zahid tercetus apabila beliau mengeluarkan kenyataan bahawa tawaran untuk menampar Teresa bukan suatu ancaman dan tiada keperluan untuk menjalankan siasatan polis mengenainya.

"Mengapa kita perlu menyiasat? Jika dia telah ditampar, barulah kita boleh ambil tindakan," kata Ahmad Zahid.

"Menampar bukan satu ancaman. Jika mereka kata 'membunuhnya', maka ia akan menjadi satu ancaman. Isu tampar adalah antara beliau dan mereka (NGO yang menawarkan ganjaran itu)," katanya.

Sebelum ini, Majlis Jemaah NGO Islam Malaysia berkata, tawaran bagi menampar Teresa dinaikkan daripada RM500 ke RM1,200 kerana pemimpin DAP itu dikatakan kurang ajar dan mencabar kedudukan orang Melayu.

Sementara itu, menerusi laman sosial twitter, tawaran menampar Ahmad Zahid memenuhi laman tersebut sehingga ada yang menawarkan seikat kangkung bagi tujuan sama.

~SUMBER RakyatNews.My



~PBR nak tengok siapa lempang siapa. Antara Teresa Kok Vs Zahid Hamidi yang sepatutnya kena lempang adalah Teresa!! Group Redbeanarmy nilah tunjuk kebangangannya dalam kelas tersendiri, mana tidaknya apa pula tindakan mereka-mereka yang mengancam keharmonian kaum di Malaysia??
Lihat siapa yang melalkukan provokasi melampau seperti Hina Azan Subuh?? Hina Amalan Puasa?? Hina wanita Islam bertudung?? Siapa pula nak letupkan helikopter yang dinaiki Najib Razak??








1 comment:

  1. Berani betul kaum cina sekarang ni , ini dah kira nak mencedera atau memalukan anggota kerajaan ,kalau di biarkan makin lama di pijaknya kepala kita , macam dah nak jadi negara dia orang pula, dia orang boleh cakap boleh buat apa saja yang dia orang nak ,dah tak takut dengan undang undang nampaknya , tolonglah buat sesuatu pada orang orang yang kurang ajar ni

    ReplyDelete