Nuffnang

Saturday, February 8, 2014

#PRKKajang Sepahtu Juara #MLM 2013 guna lawak Penjara Satey Punggung #Kajang satu penghinaan kepada @anwaribrahim @drnovandri @tunfaisal



Kumpulan Sepahtu yang muncul dengan persembahan cemerlang malam tadi telah diumumkan juara persaingan Maharaja Lawak Mega 2013 (MLM 2013) yang berlangsung di Stadium Malawati, Shah Alam yang dihadiri lebih 5,000 penonton.Kemenangan Sepahtu telah melayakkan mereka membawa pulang hadiah wang tunai sebanyak RM500,000 dan trofi sumbangan Astro.

Pentas akhir Maharaja Lawak Mega 2013 kali ini memerlukan setiap peserta tampil dengan dua persembahan dengan tema bebas & muzikal.Gelaran naib juara pula dimenangi oleh kumpulan Shiro dan membawa pulang hadiah wang tunai sebanyak RM250,000 berserta sebuah trofi.

Lawak Satey, Penjara & Tonggeng Belakang Jubur?

Dah agak dah lawak final yang ditonjolkan Sepahtu semalam mendapat reaksi berbeza oleh penonton maharajalawak Mega. yerlah ada juga pihak-pihak panas bontot bila melihat persembahan juara Maharaja Lawak Mega yang menyentuh mengenai Penjara,Satey & Tonggeng Bontot. come on guys!! why so serius. yang korang nak melantut apehal?? meroyan nampak?? dia tak cakap pon lawak berkenaan menjurus kepada Calon PRK Kajang, Abang Non! 


Ini adalah satu contoh yang ada sesetengah pihak yang berkempen jangan mengundi SEPAHTU di final semalam.

Apa beza lawak bangang Teresa Cock dan kumpulan Sepahtu?

mereka juga menyamakan satira lawak yang dimainkan sebelum ini oleh Teresa Cocktail dengan Sepahtu. Woit jangan dok mangkaq sangat. lawak Teresa sesumgguhnya memang tak lawak dan memang membuat video terang- terang menyerang peribadi Pemimpin Negara. Teresa dilihat sebagai seorang pmimpin yang mengeluarkan idea bangang bajet best. pemimpin yang tidak layak diangkap untuk memimpin Malaysia. Kau dah kata Melayu Mati, kalau ada lagi Melayu yang menyokong Teresa Cock ni sah-sah Limau Purut tiga serangkai Buta perut takdak Akai!!

Berbeza pula denganSepahtu pula lawak mereka tiada kaitan langsung nak kaitan dengan profile Aljuburi. korang yang dok buat paham double meaning lebih-lebih. yang penting kalau tak lawak tak menang ler Juara Maharaja Lawak Mega 2013. hhehehe

~adios

1 comment:

  1. Kepada ketua MCA Malaysia Datuk Seri Liow Tiong Lai,

    Kami ingin memberitahu bahawa ketua cawangan MCA Gombak YIP KUM FOOK dan ketua pemuda MCA Gombak YIP JIUN HANN, namanya sangat kotor di masyarakat Cina.

    Untuk kemenangan pilihan kecil, Calon BN PRK DUN Kajang: Datin Paduka Chew Mei Fun, kami harap peminpin MCA dan parti komponen BN, jauhkan orang yang tersebut di atas.

    Kalau tidak parti MCA tentu akan kalah dengan lincin

    Sekian, Terima Kasih

    SAMNAK SAMBODHI COMMITTEES

    ReplyDelete