Nuffnang

Tuesday, February 18, 2014

@ErraFaziraWC sah Bercerai talak 1 manakala tuntutan fasakh @n_izzah didengari hari ini

Erra Fazira Sah Bercerai Talah Satu | Pelakon dan juga selebriti tanah air, Erra Fazira disahkan telah bercerai dengan suami keduanya Engku Emran Engku Zainal Abidin dengan talak satu hari ini.
Erra Fazira, atau nama sebenarnya Fazira Wan Chek, 40, dan suaminya telah bercerai di hadapan Hakim Syarie Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam, Selangor Mohammad Adib Husin.  



Beliau tiba di pekarangan mahkamah bersama teman rapatnya, Umie Aida dan Erma Fatima pada jam 11.45 pagi tadi. Perkahwinan Erra Fazira ini merupakan perkahwinan kedua baginya selepas bercerai dengan pengarah filem, Yusri KRU. - SINAR


Manakala hari ini juga tidak kurang hebatnya buat ahli parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah. ini berikutan  tuntutan fasakh nurul Izzah terhadap Suaminya, Raja Ahmad Shahrir Iskandar Tuntutan tersebut ditangguhkan pada 11 mac depan dan masih dalam proses. nurul Izzah bagaimanapon tidak hadir ke mahkamah hari ini.

setahu PBR fasakh adalah tuntutan si isteri yang mahu penceraian dengan memberi alasan-alasan tertentu untuk membatalkan perkhawinan. tetapi info yang diterima pula nurul Izzah ini tiada alasan yang munasabah untuk meletakkannya layak untuk menuntut  cerai yakni   Penceraian Secara baik???

bersungguh-sungguh gakmaknya si nurul Izzah ni menuntut cerai. NEKAD gamaknya kali ini..






No comments:

Post a Comment