Nuffnang

Tuesday, December 24, 2013

Seleweng Wang Tabung Haji!! @azeezputra diFITNAH Pakatan Rakyat @APterkini @NajibRazak @KhairyKj @azwanbro


Entri terbaru dari brader dari Puak Pakatan fitnah yang mengunakan Facebook Bernama Zack Rahim ini menfitnah terang terangan terhadap Ahli Parlimen Baling, Dato' Azeez Abdul Rahim merangkap Pengerusi Tabung Haji Malaysia mengenai Salah guna Wang Tabung Haji! Astagfirullahalazim bro!!
Kau menfitnah tanpa bukti bro!! jangan main sedap jer cakap! ini fitnah!



mengulas isu yang dimainkan oleh salah seorang Puak Radikal Di Malaysia ini, PBR lihat memang sebati dengan GAME mereka, tujuannya adalah 1, memberi persepsi BURUK terhadap pemimpin dari Kerajaan UMNO Barisan Nasional. Kebanyakkan Posting yang diterbitkan Si Anu ini semua bersifat Provokasi melampau. bagi PBR, tujuan Si anu bekernaan bukan Untuk mendapat publisiti murahan! tetapi memberi persepsi JAHAT atas keprihatinan Dato Azeez membantu Rakyat Malaysia memalui Kelab Putera 1 Malaysia yang tanpa gagal membantu rakyat Malaysia khasnya & luar negara amnya.

Cakap banyak Pun tak guan Jom layan FAKTA yang Si Zack Rahim perlu tahu!

1. Kelab Putera 1 Malaysia adalah Entiti yang tiada kena mengena dengan TabungHAji. Sumbangan yang diterima oleh Kelab berkenaan adalah dari sumbangan orang ramai dan syarikat individu. Sebelum Dato' Azeez memegang jawatan Pengerusi TabungHaji lagi beliau memang terlibat secara khusus menjalankan msis bantuan melaui Kelab Putera 1 Malaysia

2. Setiap Keputusan yang dibuat oleh TabungHaji mestilah perlu mendapat keLULUSan lembaga pengarah. ini bermakna Pengerusi TabungHaji tidak mempunyai kuasa mutlak untuk memluluskan sebarang pengeluaran wang dari TabungHaji. Ini adalh prosedur yang ditetapka oleh TabungHaji serta mana-mana agensi dibawah Kerajaan. Kalau dakwaan Zack Rahim mendakwa Pengerusi Tabung Haji Songlap wang TabungHaji sila buat laporan Pada SPRM. Jangan Lapor pada Facebook.





Berbaur Fitnah

Entri yang dikeluarkan oleh Zack Rahim ini berbaur Fitnah & Menghasut. PBR saranka Azeez Rahim membuat laporan atas salah laku Zack Rahim ini. Ianya melibat kredibiliti TabungHaji yang dibimbangi bakal menimbulkan keraguan dikalangan Pelabur. PBR harapakan Jika Zack Rahim baca entri PBR sila Mintak maaf tanpa syarat & tarik balik kenyataan fitnah pada Dato' Azeez Rahim secara terbuka.  




No comments:

Post a Comment