Nuffnang

Thursday, December 19, 2013

Mana kesahihan @Dayang_kuI hukum kerajaan BN BANNED Retis A.K.A Calon PR?? @rozaidijamil @najibrazak



Nak terkejut tu takdalaah melihat kelibat Yb Pengerang tak jadi, tak lain tak bukan Si Dayangku Intan ini beraksi pada majlis AIM 2013 yang lalu, seorang penyanyi yang pernah bertanding atas tiket PKR. Dayangku Intan telah membuat persebahan penutup bersama "otai" yang lain seperti Jay Jay, Khadijah Ibrahim dan Zainal Abidin



Kadang kala aku berfikir apa kejadahnya si Retis merangkap YB Pengerang  tak jadi ini tetiba sampai kini masih meroyan kebolehan dia untuk beraksi di pentas AIM 2013? Mana kata-kata
time berkempen di pengerang dulu?? kononya dakwaan Si Retis Yb tak jadi ini yang melemparkan tuduhan tak berasas konon-kononya Retis yang menyokong  Pembangkang tidak di beri peluang keluar Televisyen Malaysia.

Kononnya golongan Retis ini dianiaya!! Piraaa!! untuk lebih lanjut sila ikuti blog ini.  <<<KLIK SINI>>>


komen PEDAS Zed Zaidi mengenai RETIS PR yang Perform di AIM2013



tidak ketinggalan sedikit kontroversi yang menyelubungi persembahan Dayang yang didakwa  mewarnakan kuku jarinya berwarna kehitaman  in other words pakai CUTEX?? . Hurmmm Abbu Abudi tak beri tunjuk ajar ker mengenai hukum hakam  mewarnakan Kuku?? Ke ambik Ajaran Islam ini sekerat-sekerat??
PBR melihat si dayang dah cantik dah bertudung litup!! tapi jari FAILED. berpandangan positif mungkin Abby Abudi tak sempat berdakwah pada dayang. ; ) berpandangan lebih lagi positif. mungkin si Dayang hanya mugkin  mengayakan nail accessories.Entah yer ke tidak!! 
































No comments:

Post a Comment