Nuffnang

Friday, November 29, 2013

@hannahyeoh tweet simpati? ada aku kesah?? @APterkini


1. Tweet terbaru speaker Dewan Undangan Negeri Selangor, ada PBR kisah?
     Come on lah @hannahyeoh tidak payah meraih simpati di twitter. Yang                kelakar adalah pengistiharan aset secara terbuka oleh speaker berkenaan di        twitter, its  totally  bullshit! Merapu meraban yakni telus ke pengistiharan            tersebut? Ke Main tulis seberonong sahaja??

2. Kenaikkan yang PBR lihat memang terlalu kerterlaluan dan  mendadak bagi       gaji Speaker yang sebelum ini RM 6109.29 naik kepada RM 22500.00 . Adakah     ini yang dinamakan perbelanjaan berkhemah oleh kerajaan negeri Selangor?
    Adakah pemberian gaji berkenaan setimpal dengan kerja Hannahyeoh? 
    PBR lihat time sidang dalam DUN pon sempat online Facebook & twitter.               Agak-agak korang setimpal ke?

3. Peruntukan kewangan sepatutnya dilebihkan untuk menangani masalah-              masalah yang dihadapi rakyat seperti perkhidmatan air yang tidak                        memuaskan, keadaan longkang tersumbat, jalan raya berlubang dan sungai        terbiar.

4. Sebenarnya pada pendapat peribadi PBR naik gaji tu tiada masalah  Namun         biarlah dilakukan secara berhemah. Janganlah keterlaluan dalam                           perbelanjaan saraan ADUN tanpa mengambil kira kepentingan rakyat

No comments:

Post a Comment