Nuffnang

Friday, February 8, 2013

Parit Buntar Yunus siri terdesak dan SAMM


Najib dan Mahathir bakal senasib Muammar gadafi dan Saddam hussein itu yang digambarkan tentang peralihan kuasa nanti.itu ugutan yang diperkata oleh Yunus jamhari pada ceramah 6FEB di Batu 7 kuala kurau.Amat lucu sebenarnya apa yang dikatakan oleh Yunus ini,tiada apa kesan pun apa yang cuba disampaikan itu.Sangat tidak matang wakil pemimpin PR ini bercakap dalam politik.

Apa yang diperkata lagi berlakunya pilih kasih terhadap kepimpinan BN disini hanya orang BN dapat bantuan jika bukan maka tidak dapat.Pernah ditanya 'Siapakah yang terpinggir disini tiada pembelaan atau tidak menerima bantuan? Tiada jawapan lebih-lebih lagi dalam isu kebakaran dikuala kurau pada yang lalu.Jika benar sila kemukakan SIAPA dan ALAMAT,itu kerja kamu wahai YB.

Yb yang ber minda kan Anwar Ibrahim ini hanya pandai meniru dan menyeru apa yang sudah disampaikan anwar ibrahim hanya tahap 'kelas f'dapat diundi bagi ucapan beliau disitu.Beliau juga adalah pemimpin bagi gerakan SAMM kawasan situ ibarat 'ketam mengajar anak berjalan lurus'itu yang boleh digambarkan bagaimana beliau membimbing komrad SAMM selama tertubuhnya di kawasan itu.Diharap kepimpinan beliau membimbing komrad SAMM supaya menjadi masyarakat yang berkualiti bukan penerima RASUAH dan pengunjung DANOK thailand.

Kehadiran beliau turun padang sekarang agak rancak itu trend untuk PRU13.Selamat mengenali kepada yang baru kenal beliau.



No comments:

Post a Comment