Nuffnang

Wednesday, January 9, 2013

Misi jejak YB.Sila Bantu(Paritbuntarrebels@gmail.com)

Sayu dan pilu apabila melihat masyarakat di kuala kurau bertanya kemanakah yb yunus.Apabila soalan diajukan kepada mereka hanya respon mengangkat bahu yang diberikan.Soalan dibalas dengan soalan dan hanya jawapan sendiri yang diberikan untuk menyedapkan hati sesama mereka.Sedih melihat seorang makcik yang sudah berada dikemuncak gunung umurnya.


Ada yang marah ada yang bersangka baik itu lumrah masyarakat memberi pendapat masing-masing.Apa yang sepatutnya beliau harus sentiasa bersdia untuk berkhidmat dengan masyarakat seperti yang di amanahkan.Mungkin beliau sibuk Mungkin beliau sedang aturkan yang terbaik untuk kita,Mungkin kita di uji sebegini rupa.Ingat sahabat-sahabat, bersangka baik lah kita pada setiap perkara yang berlaku. Walau anda kehilangan Yb.Dan mungkin akan muncul waktu hampir PRU13.Setiap yang sesuatu itu pasti ada hikmahnya. Inilah satu-satunya cabaran untuk anda, bersangka baik! Kerana bukan semua orang boleh lakukan. Jika anda berjaya lakukan bermakna anda sudah sanggup untuk menempuhi segala ujian dariNya.  Apapun yang datang, anda tetap tenang dan senyum.

Terbang ke negeri orang
Tinggalkan Masyarakat mengeluh
Akhirnya Timbul bila pru13
Hidupnya sibuk alasan

Pulanglah yb kami
kami rindu berseru
Pulanglah hai si yunus
Kami malu tanpamu

Hidup kami tak terbela lagi hina
Lihat kembali jalanmu
Pulanglah segera jangan kau tunda
Ada kemaafan bagimu


Pulanglah hai yb kami
Pulanglah hai si yunus

Jalan yang diturap pelepas rindu
ya......HANYA ITU


Mohon Bantuan dan Kerjasama anda dalam usaha menjejaki kanak-kanak yang hilang tidak dikira walaupun beliau seorang Bapa budak.Sila email kan kepada Paritbuntarsrebels@gmail.com jika terdapat maklumat bagi membantu kami menjejaki yang hilang tersebut.TERIMA KASIH.

No comments:

Post a Comment